LIST_BANNER1

News

Entrevista elettrica Tonze da i media malesi "Entrepreneur"

Entrevista elettrica Tonze da i media malesi "Entrepreneur"

Ricertamenti, un ghjurnalistu di Entrepreneur, un media lucale ben cunnisciutu in Malesia, hà intervistatu a cumpagnia di marca di mostra Tonze electric appliance Co.,ltd hè una sucietà di marca di l'apparecchi domestici ben cunnisciuta, chì hà purtatu i so prudutti di tecnulugia core à a mostra, cumprese coccia lenta in ceramica, stufa, vapore elettricu, macchina à nidu d'uccelli è altre serie.In un rapportu di Entrepreneur u 6 di lugliu, hè statu mintuatu in particulare chì i prudutti di Tonze sò assai in linea cù u mercatu di u cunsumu di massa di Malasia.

zxczxc1

A seguita hè una trascrizione di l'entrevista.

Entrepreneur Media: Per quale canali avete participatu à questa OCBC Penang Smart Fair è chì preparazione avete fattu per a mostra?

Yihong, Guo, Tonze Electric.:

Semu amichi di a Fiera Qiaoxian

Semu amici di a Fiera di Qiaoxian, è questu hè a terza volta chì avemu participatu à a Fiera di Qiaoxian, chì ci hà purtatu boni benefici ecunomichi è a prumuzione di a marca.In u cuntestu di l'epidemie, ùn avemu micca stati fora di dui o trè anni.Quandu avemu ricevutu l'invitu à participà à a mostra in marzu, avemu subitu firmatu, è a nostra cumpagnia hà attribuitu una grande impurtanza è sustegnu à a mostra.Tutti i nostri campioni sò stati scelti è ricercati per Malaysia, ancu per Penang, è avemu sceltu qualchi prudutti chì sò più adattati per u mercatu lucale, cum'è a macchina di nidi d'uccelli multifunzionale di novu sviluppu.

Entrepreneur Media: Cumu vi sentite nantu à a mostra?

Yihong, Guo, Tonze Electric.:

I campioni sò stati acquistati è ci sò digià ordini negoziati.

Sta volta, i nostri novi prudutti sò stati mostrati in u Padiglione di Penang, è tutti i campioni chì avemu purtatu cun noi, fora di quelli chì sò venduti in situ, i nostri clienti rigulari si sò andati à l'esposizione, è alcuni di i campioni sò stati compru, è dui novi prudutti. sò stati scelti, è i clienti eranu assai soddisfatti di i prudutti attuali, è avà ci sò ordini in negoziazione, questu hè u benefiziu ecunomicu più direttu chì avemu generatu da sta mostra.Inoltre, durante i trè ghjorni di l'esibizione, avemu guadagnatu più di 20 clienti efficaci, è simu assai felici d'avè sta opportunità per avè un novu scontru.

Entrepreneur Media : Hè a prima volta chì Tonze hà esibitu senza persone in situ ?Chì servizii da l'urganizatori vi aiutanu veramente à ottene clienti?

Yihong, Guo, Tonze Electric.:

Mi sentu cum'è eru quì

U cumitatu d'urganizazione ci hà furnitu un assistente di vendita.Avemu avutu un video in linea, cunnessu à l'assistente di vendita, è quandu avemu avutu i visitori, l'assistente di vendita ci hà da rimette immediatamente.Ancu s'è no eramu in Cina, avemu sentu cum'è ci era ghjustu à mezu à u prucessu di scuntrà i nostri clienti.L'assistenti di vendita ci anu aiutatu assai sta volta, cullendu carte d'affari per noi, facennu un tavulu di ciò chì i clienti vulianu, quali eranu i so bisogni, chì prudutti anu interessatu, è quali prezzi avianu citatu, chì tutti sò stati registrati è alimentati. torna à noi.L'urganizatori sò stati assai attenti è crede ch'elli avianu a superà assai difficultà per fà u spettaculu, chì hè senza dubbitu un grande successu.L'assistente di vendita chì era incaricatu di u nostru stand, pudemu avè una storia cun elli in u futuru, a nostra sucetà hà solu bisognu di truvà un locu locale per aiutà à sviluppà u mercatu è raccoglie l'infurmazioni di u mercatu, hè ghjustu cusì chì questu assistente di vendita. hè interessatu è hà u tempu di sviluppà in un venditore lucale per noi in Malesia o ancu in Penang in u futuru.

Entrepreneur Media: Ci sarà più cooperazione trà Tonze è Qiaotong Fair?Ci sò piani per u futuru sviluppu di u mercatu d'oltremare chì pudete sparte cun noi?

Yihong, Guo, Tonze Electric.:

Enfasi nantu à u sviluppu di i mercati di Malesia, Vietnam è Tailanda.

A nostra cumpagnia hè stata fundata in u 1996 è avà hà una storia di 26 anni.Avemu insistitu à fà i nostri prudutti vantaghji, sempre innuvate è facenu sfondate.Attraversu sta mostra, avemu esibitu a nostra macchina di nidi d'uccelli, è speremu di penetrà più in i mercati di l'Asia Sudueste, in particulare in Malesia, Vietnam è Tailanda, cù e diverse capacità di macchine di nidi d'uccelli, vasi di ceramica è vasi di salute chì avemu lanciatu. in l'ultimi anni.Cù l'epidemie, ùn ci pò ancu esse manera di gestisce u mercatu à l'esteru in un cortu periudu di tempu, avemu avà bisognu di qualchì assistenza lucale, è sta volta questu hè parte di u nostru pianu.Speremu ancu di dà un ghjocu cumpletu à i nostri vantaghji OEM è ODM è apre alcuni novi canali oltremare.

Sta volta avemu andatu à Penang cù l'aiutu di Qiaotai Smart Fair è hà fattu assai novi amichi, chì in realtà hà rializatu u spaziu in u mercatu di Malasia per noi.Cridemu chì averemu più storie cù Qiaotai in u futuru.Ch'ella sia l'urganizatore di sta mostra o l'assistente di vendita, o i media malasiasi lucali chì avemu appena cuntattatu, avemu a sensazione chì ci sarà una continuazione di a storia in ogni aspettu, è parechji novi scintille ponu esse fatti in u futuru.

L'esposizione di Tonze Electric in Penang.

I prudutti sò stati favuriti da i cumpratori, i clienti novi è vechji eranu assai soddisfatti di vede i prudutti attuali, cumprà campioni è dumandendu i dettagli di u produttu.

zxczxc2 zxczxc3

U 6 di lugliu, Entrepreneur Malaysia hà publicatu un rapportu per u mercatu lucale per fà sapè à più malesi di a marca Tonze.


Tempu di Postu: Dec-13-2022